بررسی مسیر توسعه سهم بازار داخلی و خارجی حفاری شمال

جلسه کمیته استراتژی شرکت حفاری شمال با حضور مدیرعامل محترم و اعضای کمیته، به بررسی راهبردهای افزایش سهم بازار داخلی و ورود هدفمند به بازارهای بینالمللی اختصاص یافت.
به گزارش روابط عمومی شرکت حفاری شمال، جلسه کمیته استراتژی این شرکت روز شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۴ با حضور مدیرعامل محترم و اعضای کمیته، در محل دفتر مرکزی برگزار شد. محور اصلی این نشست، بررسی «استراتژی توسعه سهم بازار داخلی و خارجی» بود.
در ابتدای جلسه، وضعیت فعلی بازار و عملکرد شرکت در پروژههای جاری مورد ارزیابی قرار گرفت و اعضا با مرور شاخصهای رقابتپذیری، فرصتها و چالشهای پیش روی شرکت را تحلیل کردند.
مدیرعامل شرکت در سخنان خود بر ضرورت اتخاذ رویکرد بلندمدت در توسعه بازار، ایجاد همافزایی بین واحدهای سازمانی و تدوین برنامههای اجرایی قابلسنجش برای تحقق اهداف کلان شرکت تأکید کرد.
در ادامه، پیشنهادهای عملی متعددی برای تقویت حضور در بازار داخلی و برنامهریزی جهت ورود نظاممند به بازارهای بینالمللی مطرح شد. مقرر گردید این پیشنهادها پس از جمعبندی نهایی، در قالب یک برنامه جامع اجرایی به تصویب کمیته استراتژی برسد.
همچنین تصمیمگیری شد جلسات پیگیری به صورت دورهای برگزار و گزارش پیشرفت اقدامات در نشستهای آتی کمیته ارائه شود.
برچسب ها :حفاری ، حفاری شمال
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0